یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
کد خبر: 1137883
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
انتخابات

خانه طلاب جوان برای تقویت حضور مردم در عرصه انتخابات و با نگاه به ضرورت نقش آفرینی خواص اقدام به راه اندازی ستاد ملت امام حسین(ع) کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانه طلاب جوان برای تقویت حضور مردم در عرصه انتخابات و با نگاه به ضرورت نقش آفرینی خواص اقدام به راه اندازی ستاد ملت امام حسین(ع) کرده و در با اعلام این خبر آورده است:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ کَمَا قَالَ عِیسَی ابْنُ مَرْیَمَ لِلْحَوَارِیِّینَ مَنْ أَنْصَارِی إِلَی اللَّهِ قَالَ الْحَوَارِیُّونَ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ / سوره صف آیه (۱۴)

حضرت امام و خلف صالح ایشان رمز پیروزی را حضور مردم می دانند؛ حضوری که خودش را در مواقف مختلفی متجلی میکند و به صورت رسمی در موسم انتخابات بروز میکند.

انتخابات صرفاً یک فضای سیاسی نیست تا در آن سلیقه های مختلف مشارکت جسته و برخی را به کرسی قدرت بنشانند، بلکه اساساً بستری است برای نشان دادن عزم ملت و حمایت قاطع از حرکت کلی نظام اسلامی طرح کلان جمهوری اسلامی چیزی جز حرکت به سمت ایران قوی به واسطه اراده راستین مردم نیست.

انتخابات مظهر قدرت اسلام است و در این زمانه که جمهوری اسلامی ایران تمام قامت از مظلومین منطقه در مقابل استکبار حمایت میکند برای تکمیل اقتدار خود و حمایت از هسته
های مقاومت جهانی به پشتوانه ای قوی نیاز دارد و آن چیزی نیست جز بروز اراده مردم در صحنه انتخابات.

حضور خواص و پیشروان جامعه در هر صحنه ای برای قیام عمومی لازم است، لکن وضعیت عمومی کشور و همچنین منطقه موجب شده حضرت آقا، تکلیف مهم و تعیین کننده ای بر دوش خواص بگذارند.

خانه طلاب جوان در همین راستا تمرکز عملی خود را بر مسئله انتخابات پیش رو گذاشته و «ستاد ملت امام حسین » را در جهت هم افزایی با خواص جامعه خصوصاً طلاب
تشکیل داده است.

یده کانونی خانه طلاب جوان در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا «تشکیل ستادهایی با موضوع مشارکت حداکثری است. این مجموعه از همه افراد و گروه های طلبگی دعوت میکند تا به این پویش عمومی بپیوندند و در حد وسع خود تلاش میکند تا محتوای مورد نیاز و تسهیل گری لازم را برای این گروه ها و افراد فراهم آورد.

انتهای پیام

ستاد ملت امام حسین(ع) آغاز به کار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha